....... med stora bokstäver, är jag ledig i fem dagar. Ni kan inte ana hur skönt detta ska bli. Vi har haft ett rent helvete på jobb detta passet och man är alldeles slut i kroppen, känner sig som ett helt ålderdomshem! Ska denna stress på jobbet fortsätta lär jag inte bli en dag äldre än vad jag är idag. Det är inte klokt hur mycket man som tre personal i en kvällsgrupp ska hinna med på en kväll.
När man inte hinner med sina vårdtagare och springer som en idiot mellan dom då har det gått långt och jag har nu tappat gnistan för mitt arbete.......
Från lite gnäll till lite trevliga saker så är det ju faktiskt midsommar till helgen. Midsommarafton firas tillsammans med goda vänner och det blir picknick i det gröna så nu hoppas jag verkligen på solsken.
Lite fix hemma blir det också, som vanligt, annars är det ganska lugnt i planeringen med mycket avkoppling!!
Tjingeling...!
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar