Man läser om en massa tråkigheter och hemskheter i tidningarna och blir
mörkrädd!
Ta exempel
självmordsbombaren i Stockholm vad kommer härnäst?
För att inte tala om
Receptionisten som blev
knivhuggen inatt på Viktoria Park i Malmö som ligger i närheten av där jag jobbar! Ska man inte kunna känna sig säker på jobbet längre heller!?
Den unga
killen som blev
knivmisshandlad i Limhamn på fredagskvällen!
Var är vårt samhälle på väg?! Var är Sverige på väg!?
När man läser om allt som händer runt om i landet blir man mörkrädd för framtiden!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar