söndag, december 12, 2010

Mörkrädd

Man läser om en massa tråkigheter och hemskheter i tidningarna och blir mörkrädd! Ta exempel självmordsbombaren i Stockholm vad kommer härnäst? För att inte tala om Receptionisten som blev knivhuggen inatt på Viktoria Park i Malmö som ligger i närheten av där jag jobbar! Ska man inte kunna känna sig säker på jobbet längre heller!? Den unga killen som blev knivmisshandlad i Limhamn på fredagskvällen! Var är vårt samhälle på väg?! Var är Sverige på väg!? När man läser om allt som händer runt om i landet blir man mörkrädd för framtiden!

Inga kommentarer: