söndag, december 26, 2010

God fortsättning......

...... kära vänner och läsare. Hoppas alla har haft en riktigt god jul med en massa god mat. Vi har ju haft glädjen att ha en vit jul och hur mysigt är inte det!? Vi valde att fira den i Malmö tillsammans med min familj då både maken och jag jobbade på självaste Julafton. Min kära make hade oturen att få jobba 20 timmar i sträck men kunde komma ifrån jobbet en stund för julklappsutdelningen och samtidigt få i sig mat. Trots att min make inte kunde vara med hela aftonen så var det mysigt att få han hos oss den lilla stunden han var med. Liam var go´och glad och fick en massa fina julklappar. Jag har inte hunnit blogga på ett tag som ni säkert har märkt. Tiden har inte funnits till helt enkelt och så har jag mycket att tänka på för tillfället. Men jag lovar att skärpa mig efter nyår. Idag är det en riktig slappesöndag med en massa mys. Vem vet, kanske blir det en tur in till stan och kolla in rean..... Ha en mysig Annan Dag alla nära och kära

Inga kommentarer: