Efter några bakslag på en viss front här i livet så ser det nu ut att ordna sig trots allt! Skönt är det men jag vågar ännu inte andas ut helt.
Vad det är får ni reda på om ett tag, så håll ut ni som är nyfikna....
Annars rullar vardagen på både på jobb och hemma. Känns som att tiden inte räcker till, önskar fler timmar på dygnet. Men man kan inte få allt här i livet.
Har varit lite flitig idag och tvättat och städat undan lite, har även gjort äpplemos och äpplekaka..... mums...!!
Idag har även Liams farfar varit på besök och det är alltid lika trevligt när han är här, synd att det inte är oftare.
Nu är det mys med lilleman....
KRAM
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar