tisdag, oktober 02, 2012

Jag vet, Förlåt!

Jösses vad jag är dålig på uppdatering!! Förlåt!! Måste skärpa mig på den fronten...

Ja så vad är det då för hemlighet jag har burit på!? Jo på måndag den 8 oktober går jag tillbaka till min ursprungliga grupp på jobb för att arbeta på dagtid!! Det känns så himla skönt och vilken lättnad..
Under 3 veckors tid har jag varit i en annan grupp på en sk. pooltjänst vilket har varit väldigt roligt, spännande men samtidigt lite jobbigt. Varför jobbig?! Jag har inte vetat hur min dag kommer att se eller rättare sagt mitt schema för jag har inte haft något, utan jag har varit lite utöver i gruppen och tagit schema vid förstadags sjukdom.
Men nu är det bara 3 dagar kvar på denna tjänsten och det är både roligt och inte, jag kommer sakna kollegerna i gruppen men samtidigt får jag träffa mina gamla kolleger och vårdtagare!!

Vad har mer hänt!?
Jo jag har varit på det årliga läkarbesöket för min sköldkörtel och tyvärr såg inte proverna alls bra ut. Ska öka min medicinering ytterliga och lämna nytt prov om 6 veckor. Har även fått lämna lite andra prover för värken i mina händer vilken läkaren tror beror på min sjukdom men vi får se vad proverna visar. Jag ska även boka in en tid till en arbetsterapeut för att gå igenom mina bekymmer med händer och se vad hon kan hjälpa mig med.

Idag är jag hemma med en liten sjukling, feber, förkylning och misstänkt ögoninflammation.......
Mys på hög nivå är det!!

Nu är det pannkaksdags..... =)

Inga kommentarer: