söndag, december 16, 2012

Nu är det....

..... inte långt kvar till jul men vad är det som händer? Vart tog vårt vita vinterland vägen?! Vi hade fått så mycket snö och jag var lika lycklig som ett barn på julafton och nu är den nästan borta......
Hoppas att det kommer lite snö till, i alla fall julafton!
Var firar ni jul i år?
Vi ska fira med min pappa, jag har inte firat jul med han på måååånga herrans år så det ska bli mysigt. Jag har faktiskt semester till jul, i alla fall tre dagar och det ska bli riktigt skönt.

Jag har tagit mig i kragen och gjort lite julgodis i år, åhh vad gott det är med hemgjort godis!!
Lilleman bara älskar det, massa choklad är det!!

Lämnar julpratet ett stund och uppdaterar hur det går med mina armar och händer. I fredags gjorde jag en nervundersökning, det sattes elektroder på händerna och sen fick jag stötar i armarna, detta registrerar nervfunktionen. Nu väntar jag bara på resultatet och jag måste erkänna att det är lite nervöst...!

Nåja, annars är det bra här hemma med oss, lilleman längtar tills tomten kommer och öppnar alla sina julkalendrar och räknar ner dagarna. Mannen letar febrilt efter ett nytt jobb och jag jobbar och står i, som vanligt.
 
Nu önskar jag er alla en mysig tredje advent.

Inga kommentarer: