fredag, november 30, 2012

Semesterdag

Idag är det semester för mig. Kände att jag behövde det så jag kommer ifatt med julpyntning och annat.
Just nu är frukosten avklarad, en maskintvätt är klar och snart är det dags att göra sig iordning för att åka in till storstan.


Längtan efter julmyset står och bankar på dörren........

Inga kommentarer: