Idag är det andra dagen på det nya året och vi har ett långt spännande år framför oss. Ska bli spännande att se vad vi har att vänta. Jag vet en sak i alla fall och det är att vi kan äntligen lägga en väldigt jobbig sak bakom oss och blicka framåt! Jag är så otroligt lättad för att det är över nu.
Sen ser jag fram emot nästa lördag då vi ska på bröllop.
Vårt nyår var lugnt och lite trist kanske på mina nära. Jag fick nämligen ett migränanfall och var i stort ett sängliggande hela aftonen, men jag lyckades se fyrverkerierna tillsammans med Taz. Lilleman däremot sov sig igenom tolvslaget och Tigiz var inte alltför rädd detta året.
Igår jobbade jag i kvällspasset och det var ju en evighet sen men det gick hur bra som helst och kul var det.
Idag har vi haft en mysig familjedag. Vi har varit på
Ilva och
Ikea och tittat på möbler. Vi vill bl.a köpa en ny soffa men först ska vi renovera i vardagsrummet. Men det är alltid kul att titta och inpireras.
Snart kallar kudden, imorgon är det en ny arbetsvecka som jag hoppas blir lite lugnare än dom senaste veckorna!
God natt kära läsare........
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar