lördag, maj 28, 2011

Datanörd

Lördag kväll och jag sitter vid datan. Snacka om att vara datanörd hahaha...!! Men det finns inte så mycket att göra ikväll för min käre make ska iväg på nattdyk och lilleman är förkyld och har ögoninflammation! Dagiset ringde mig på jobbet igår och det vara bara att åka och hämta han. Stackars gullungen är alldeles svullen och kletig i ögonen. Krya på dig min lille älskling!

Igår var det då sista dagen för mig att jobba dagturer på måndag börjar kvällsturen. Ska bli både roligt och trist, men vad gör man jag har i alla fall ett jobb!
Imorgon ska jag jobba extra och det är aldrig fel, bara trist att göra det när lilleman är sjuk och när det dessutom är Mors Dag. Men vad gör man inte för sina kolleger!?

Önskar er alla en fortsatt trevlig helg. Kram på er

Inga kommentarer: