fredag, maj 20, 2011

Herregud vad tiden går fort!

Jag hinner knappt med! Tycker att jag har hur mycket tid som helst men så är ju inte fallet har jag märkt.
Det som gör att det är så tror jag är att jag jobbar mån-fre, Taz jobbar natt och vi hinner inte göra så mycket mitt i veckan! Men lite kuligt har det hänt också.


jobbfronten har det varit full rulle med planeringsdag och analysträffar, föreläsning om mat för äldre, allt detta tycker jag är skönt, man behöver komma ifrån jobbet ett tag ibland för att ladda om batterierna!
Jag har nu fem arbetsdagar kvar innan jag går över till kvällstid. Trist men sant!
Här hemma är det som vanligt alltid full rulle! Lilleman har haft sin första picknick på dagis och detta pratade han om dagarna innan och dagen i ära så var han så uppspelt på morgonen och så förväntansfull. Det gick hur bra som helst och han tyckte det var hur kul som helst!
Vi har varit i Skånes djurpark och detta var ju ett äventyr för lilleman. Alla dessa djur och för att inte tala om grävskoporna som fanns på lekplatsen! Ja herregud vad han hade fullt upp.....

Ha en kanondag alla läsare........

Inga kommentarer: