lördag, maj 07, 2011

Dålig uppdatering, igen!

Det var ett tag sen jag bloggade ser jag och det beror på att jag inte har haft lust helt enkelt! Jag känner mig så fruktansvärt trött om dagarna och somnar ofta när jag nattar lilleman.
Jag trodde att det skulle bli bättre med tröttheten nu när solen har kommit till oss men icke......

Det har heller inte hänt så värst mycket hos oss på sista tiden. Eller jo vi har varit på utvecklingssamtal på dagis och där fick vi veta att dom brukar med jämna mellanrum intervjua barnen och två frågor som kom var "Vem bor hos dig?" Lilleman svarar: Mormor, Henke (Tess sambo) mamma och pappa. Den andra frågan är "Vad gör din mamma och pappa?"  Mamma jobbar, pappa ligger på soffan och luktar fis! Hahahaha...... Var får barn allt ifrån!?

Nä nu intar jag ryggläge i soffan denna underbara lördag..... Kram på er

1 kommentar:

Tess sa...

Haha det är klockrent!!