Får nog ta mig själv i kragen! Det var hemskt vad jag har blivit slö på att uppdatera..... Jag känner att inte har haft tid att sitta i lugn och ro, men efter nyår hoppas jag att det blir bättring!
Snart är det jul igen och jag kan med all säkerhet berätta att jag inte har den minsta julkänsla i kroppen. Väldigt trist är det, men den kanske infinner sig på lördag när det är självaste julafton.
Imorgon är det i alla fall dags att jobba igen, men bara tre dagar sen är jag ledig igen, tjohhoo!!
Nä nu ska jag ta och slappa i soffan en stund. På återseende:
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar