tisdag, december 27, 2011

Så då var julen över för detta året och jag kan erkänna att jag tycker att det är ganska så skönt.
Nu väntar nyår och då är det nya tag som gäller. Jag ska börja träna på allvar och jag har bestämt mig för att ge mig själv mer egentid! Det är sällan som jag unnar mig själv något och nu är det dags tycker jag! Vad tycker ni!?

Vi är nöjda och glada med julhelgen, firade hemma hos min syster, lugnt och skönt  var det! God mat men nu är man trött på den. Fina klappar fick vi också! Tack så mycket!
Nu åker snart tomtarna ner också för jag har inget behov av att ha dom kvar längre, känns inte rätt liksom. Jag vet att julen varar ända fram till påsken men inte i detta hemmet!

Nu är det dags att göra lite nytta tycker jag, på återseende!

Inga kommentarer: