Oj!! Här var det inte skrivit något på länge. Anledning? Jag har haft fullt upp med både Tigiz, skola och APU.
Men nu är APU perioden slut och det är med sorg jag säger det. Jag trivdes så fantastiskt bra där och hoppas på ett återseende igen. Både personal och patienter var så himla goa´.
Skolan har jag en vecka till sen är det slut på det hela. Ska faktiskt bli skönt även om det har varit väldigt lärorikt.
Jag hospiterade på Onkologen en dag och det var spännande. Jag ska faktiskt ringa till chefen där efter nyår och så ska jag börja på timmar. Riktigt kul faktiskt!!
När det gäller Tigiz så har vi börjat med rehabilitering och det går framåt med stormsteg, han är så himla duktig. Tror detta kan kan blir hur bra som helst.
Idag är det myslördag hos goa´Tess och Henrik, maken har jag skickat iväg på APT och sen ska dom på julbord.
Önskar er alla en trevlig lördag!
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar