måndag, mars 12, 2012

Måndag igen....

..... och det är återigen vår i luften efter ett bakslag med kyla och SNÖ! Inte för något i världen trodde jag att det skulle komma snö här nu i mars men jo, det gjorde det.

Så vad har hänt i vårt lilla liv då!?
Kan börja med att berätta att jag har fått förlängt på jobb till augusti detta gör att jag har en säkrad ekonomi över sommaren också och kan därmed ta ut lite semester. Skönt!
Lilleman ska till öronläkaren imorgon och få sina öron undersökta. Han hade vid ett återbesök på vårdcentralen efter sin dubbelsidiga öroninflammation vätska bakom båda trumhinnorna. Håller tummarna att det ser bra ut imorgon!!
Tigiz är nu återställd efter olyckan och hans rehabtid är över. Vilken lättnad måste jag säga! Min lille Tigiz är back on track..!
Annars är det ganska lugnt, saker och ting har rett upp sig och vi blickar framåt i framtiden.

Inga kommentarer: