..... bli vårdpersonal?? Ja det är en fråga som jag ofta ställer mig faktiskt. Man läser och hör om tråkiga upplevelser inom vården, sur och negativ personal och patienter som inte känner sig trygga eller får den vård dom är i behov av! Ska det verkligen vara så!? Jag jobbar ju själv som undersköterska i hemsjukvården och är trots hög belastning alltid glad och positiv mot mina vårdtagare. Skullea aldrig kunna gå in med en negativ inställning och göra dom otrygga!
Var går gränsen egentligen? Hur negativ får man vara som vårdpersonal innan någon reagerar!? Nä, sluta att dra in på personal så det går att jobba under rimliga förutsättningar!!
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar