onsdag, mars 28, 2012

Smått och gott

Då var fem kvällar gjorda, nu väntar fem dagars ledighet och det ska bli riktigt skönt!! Visserligen har det varit ganska lugnt på jobb med några få insidenter men ledighet är ändå skönast.

Imorgon torsdag kommer äntligen vår nya soffa!! Längtar så mycket att jag håller på att spricka...!!
Nu måste vi bara hitta ett soffbord också men det är inte det lättaste! Tips tas gärna emot!!
I helgen är det inget inbokat, eller jo för makens del men lilleman och jag tar det som det kommer, tycker att det kan vara skönt ibland. Blir lite mamma och son av det hela. Kanske ett besök på IKEA....

I sommar har vi bokat  in fyra dagar i Danmark, Rödby - Lalandia i tre dagar och Köpenhamn i två dagar. Spännande...!!
Känns som att våren har kommit men nu sägs det att det ska bli kallt ett tag, varför det?? Vill ju ha värme nu!!!
Ja ja bara att vänta och se.

Nu blir det lite mys i förtöljen.....

Inga kommentarer: