måndag, april 30, 2012

Tjoflöjt ....

.... vad jag är dålig på att uppdatera bloggen!
Känner att jag inte riktigt har tid att sitta ett par minuter för att skriva men jag måste ju bli bättre på det, eller??!!

Våren har nog äntligen kommit till oss. Solen skiner och det är varmt i luften. Njutning med andra ord!!
Valborg firas runt om i landet idag men jag kommer inte fira tyvärr för jag ska jobba. Förra året blev det inget firande heller för då var det dåligt väder. Jaja bara att bita ihop och se glad ut.

Annars är det inget speciellt som har hänt faktiskt, det är lugna puckar här hemma och jag har ju jobb till augusti månad så det är ju skönt. Söker jobb hela tiden men det är minsann inte det lättaste att få något.

Önskar Er alla en trevlig valborg!!

Inga kommentarer: