tisdag, april 03, 2012

Tjohoo

Nu har vår soffa äntligen kommit och det har inhandlats nytt soffbord samt en ny tvbänk!
Än är det inte riktigt klart, vi måste få upp lite tavlor på väggarna också men det kommer.... och det kommer bli så fint när allt är klart!

Igår var det premiär för MFF i allsvenskan med en hemmamatch. Slutade dessvärre 0-0 så nu hoppas vi på vinst på lördag!!

Våren kom och gick!? Hur sjutton kan det svänga så i vädret?? Det har ju blivit vinter igen och det gillas inte.
Tur att solen skiner och att det är så ljust ute annars hade jag fått ångest.

Ett nytt arbetspass har kört igång och hur mycket ångest ger inte det!? Har aldrig tidigare varit så oengagerad i mitt arbete som nu..... Urtrist är det, men det är bara att se glad ut och jobba.

Nä nu är det dags att göra lite nytta innan lilleman ska hämtas hem från dagis,
På återseende.....!!

Inga kommentarer: