Saker och ting blir inte alltid som man har tänkt sig och det kommer vi få erfara inom snar tid. Inte alls roligt överhuvudtaget men att försöka vara stark är det en enda jag kan göra nu. Försöka se ljust på det ändå även om det är svårt och väldigt trist!
Så kära läsare även om ni är få, vet ni något om där det behövs extra arbetskraft så hojta till!! Det gäller för oss båda.
Ha en skön fredag kväll......
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar