Vi har nu gått in i november månad och det går med rasande fart mot jul vilket jag gillar starkt!! Jag älskar julen men tyvärr så hade jag en svacka förra året då jag inte alls riktigt kände för att fira jul, men i år så är känslan tillbaka och nu toklängtar jag efter den...!
Jag har dessutom börjat inhandla klapparna och har faktiskt inte så många kvar, riktigt skönt är det.
Har ni börjat inhandla klapparna än?
Denna helgen har gått i ledighetens tecken, men tyvärr med sjukdom, men nu är man på benen igen och ska jobba imorgon. Lite trött och hängig är man ju men det är bara att bita ihop!
Tiden rullar på och vi med den men ändå har inget direkt spännande hänt......
Så nu sätter jag mig i soffan med the och har lite egentid medans maken och lilleman är på minisim.
På återseende.....
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar