lördag, oktober 16, 2010

Att tiden springer iväg det vet vi.......

........men jag hinner inte med! Jag jobbar måndag-fredag och tycker inte att jag hinner med eller orkar göra något annat under dessa dagar. Den enda lediga tid jag har är under helgen och då ska man hinna med så himla mycket. Jag skulle gärna vilja har ork och tid att göra lite saker på vardagarna också. Hur gör ni som också jobbar som jag?? Min kära man har varit på Tysklandsresa med sitt jobb och Liam och jag passade på att mysa så mycket vi bara kunde under två dagar! Gissa om Liam njöt av att få ha sin mamma för sig själv? Vi har också firat min kära syster som har fyllt år. Vi fick en trevlig överraskning av henne. Det är nämligen så att hon är inte den som bakar eller lägger ner mycket tid på matlagning men denna dag så hade hon bakat en god äpplekaka. Detta hoppas vi få återuppleva snart igen! Idag är Liam, Tigiz och jag hemma hos min älskade mamma och det är lördagsmys....

Inga kommentarer: