fredag, oktober 01, 2010

Äntligen

Igår var det äntligen sista dagen på jobbet och gissa hur skönt det kändes!? Aldrig någonsin har jag längtat så mycket efter att få lämna ett jobb och nu slipper jag gå dit! Det firades med ett besök hos frisören där jag både blev klippt och gjorde slingor och fick lite egentid. På tal om egentid så ska jag ut på middag imorgon med några tjejkompisar med flera. Vi ska fira Eva som fyller år på söndag. Det ser jag fram emot, synd bara att jag ska jobba hela helgen så det lär bli en tidig kväll för min del. Men det tar jag igen en annan gång! Är det någon som följer Idol detta året? Jag är en av dom i alla fall och det finns många favoriter i år så det blir svårt att välja en som ska stå som vinnare!

Inga kommentarer: