Ja, det har det varit hela veckan! Men det har varit en hel del trevliga inslag i denna fulla rulle. I fredags fyllde min
make år, det firade vi igår lördag med familj och vänner. Tack till er som ville vara med.
I fredags var jag ute på
middag med några arbetskolleger. Vi var på
St. Marcus vinkällare och åt buffé. Åh vad gott det var! Jag åt så mycket att byxorna nästan sprack!!
Idag hade jag tänkt ha sovmorgon, med så blev det inte. Klockan
7 ringde min mobil och min första tanke var -
Vem ringer mig så tidigt en söndagsmorgon? Jo, det var en arbetskollega. Det var någon som hade sjukat sig och snäll som jag är så ställde jag upp och jobbade ett par timmar.
Så nu är man ganska så trött och hade inte sagt nej till ett par dagars
ledighet!
Men jag börjar med att inta ryggläge i soffan en stund innan kudden kallar.......
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar