tisdag, oktober 19, 2010

Igår bestämde sig..

... lilleman för att koka kaffe till pappa. När jag kom ner från ovanvåningen så möttes jag av denna synen och så sa han -Kaffe, pappa. Ja det ska väl börjas i tid sägs det.

Inga kommentarer: