.... och den är
fullbokad! Idag gör jag smörgåstårta till en arbetskollega och ikväll ska vi på middag hos Tess och Henrik. Imorgon ska lilleman och jag hälsa på Johanna och Birk som har flyttat till Sillaröd som ligger någon mil norr om Sjöbo. Det var alldeles för längesen vi träffades.
Jag har ju lovat att berätta vad det var jag köpte för mina pengar och eftersom jag aldrig kommer till skott att ta bild på det så får ni det i text istället. Det är
close-up filter,
effektfilter,
gråfilter + tillbehör till det,
polarisationsfilter och
UV filter.
Klicka på den rödmarkerade texten så länkas ni vidare för att kunna läsa om de.
Tyvärr så har jag inte haft tid att testa de än men när jag gör det så hoppas jag på ett positivt resultat.
Nu är det dax att fortsätta med detr kreaktiva. Ha en underbar dag!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar