lördag, februari 19, 2011

Vilken underbar ....

.... morgon att vakna på, solen skiner och man blir så glad. Synd bara att det fortfarande är kallt ute, men snart så är nog våren i antågande (önsketänkande) Lilleman har varit så himla dålig med förkylning, ont i örat och bröstet och har en hemsk hosta, men idag mår han bättre. Jag däremot har varit dålig i magen inatt och det säger jag er att det är det värsta jag vet, jag har hellre migrän än magont! Men som tur är så känner jag mig bättre nu! Så nu är det bara mannen som inte har varit sjuk här i huset och det tar vi i trä för!! Lördag idag och inget mer än vila och att fixa här hemma står på schemat, riktigt skönt är det! Ha en underbar lördag så hörs vi snart igen.....

Inga kommentarer: