Det är så grått och trist idag så man blir nästan lite deprimerad. Jag vill ha vår
nu!
Lilleman är fortfarande dålig så jag är hemma med han men imorgon ska jobba och Taz ska vara hemma.
På tal om lilleman så växer han och blir stor och fort går det!! Min lille kille pratar i ett, busar en massa och är jätte duktig på att göra saker själv och älskar att hjälpa till med allt både på dagis och hemma. Jag är riktigt
stolt över han.
I helgen har Taz
semester och det ska fixas lite här hemma och så blir det självklart en massa familjemys.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar