.... med en liten sjukling idag, lilleman vaknade inatt med hög feber och hosta. Just nu ligger han i soffan och sover sen ungefär tre timmar tillbaka!
Idag har nog ingen missat att det är
Alla Hjärtans Dag.
Här hemma firas den inte på något speciellt sätt utan det blir hemlagad middag och dessert och en massa familjemys.
Hur firar ni dagen i ära?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar