söndag, april 24, 2011

Påskfirande och lilleman

Det är helt otroligt vilket underbart väder vi har. Man blir så glad av solen och njuter till tusen!

Så har vi firat påsk också, attans vad tiden springer iväg....!! Vi firade den hemma hos min kära mor tillsammans med familjen med massor av god mat och godis så klart.

Ni anar inte hur duktig lilleman är nu, han pratar till tusen och är så duktig på att lära sig nya ord och har ett minne som heter duga, han kan slå kullerbytta och han använder blöjan allt mindre, med andra ord, han börjar bli stor! Min lille gullunge är inte mammas bebis längre utan mammas store kille *stolt mamma*

Dags att ta tag i denna dagen.....

Inga kommentarer: