torsdag, september 15, 2011

Inget kul alls

Ni som känner mig personligen vet nog vad detta inlägg handlar om.

Det finns perioder då man mer eller mindre inte orkar mer men man biter ihop och kör på som vanligt tills det blir bra igen. Men denna gången har bägaren runnit över och jag har inte mer krafter. Känner mig totalt slutkörd och vill bara inte mer! Jag går på sparlåga och kroppen har börjat att säga ifrån.
Känns som att jag kör på men gör det utan gensvar och det känns förjävligt rent ut sagt! Vad jag än gör och hur jag än gör det så sker ingen förändring. Det är inte alltid lätt i den vuxna världen men nu får det vara nog! Jag har länge nu varit beredd att ta nästa steg, ibland känns det som att det är den ända utvägen för jag gör ju ändå allting och då kan jag göra det ensam oxå! Slippa veta att det ska ta månader innan nästa projekt blir klart eller att allting ska göras sen men inte blir gjort! Man försöker enas om saker och ting men man står ändå med hela lasset själv tills slut, ber att saker ska bli gjorda men inget sker.

Jag tycker att det räcker nu men jag vet inte hur jag ska gå tillväga......
Finns det någon där ute som kanske skulle kunna hjälpa mig eller ge mig råd på hur jag ska gå vidare!? För jag orkar helt enkelt inte mer nu!!

Jag skriver inte detta inlägg för att folk ska tycka synd om mig, men det är det enda sättet för mig att kanske nå ut till någon.......

Inga kommentarer: