Snart blir jag tokig! Jag har köpt nya glasögon och kan bara inte vänja mig vid dom! Visst, det är en vanesak att ha glasögon när man är van vid linser men jag har nog blivit tokig i så fall för när jag tittar neråt så lutar sakerna åt vänster!! Men bara i det vänstra glaset. Tur att jag ska till optikern idag i annat ärende får ta det med henne då.
Nå ja, imorse vaknade jag av att det hade snöat ute, det var alldeles vitt överallt så här i september! Gissa om jag blev paff??!
Nu är det ju tur att det bara var en dröm, men man vet ju aldrig med klimatförändringarna som vi har.
Dags att fixa lite frukost, på återseende mina vänner.
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar