tisdag, september 20, 2011

Godmorgon kära vänner och läsare!

En ny vecka startade igår och nu är det inte många veckor kvar tills min kurs startar, ska bli riktigt spännande och jag är taggad vad gäller praktiken!
Måste bara komma igång med pluggandet nu känner jag!

Både veckan och helgen som varit har jag haft fullt upp med jobb och annat här hemma. Känns som att tiden inte har räckt till och så är det även denna veckan!
Det är sjukhusbesök idag, har en nära anhörig som är inlagd, imorgon är det möte på jobb, ett hastigt möte som vi fick veta om igår och det är definitivt inget roligt möte!
Frisörbesök och en massa annat att göra!! Kommer ju vara alldeles slut när veckan är över.

Nu kan man nog säga att hösten har kommit, löven skiftar färg och luften är hög, underbart...!
Ska ut i skogen en tur också en dag med Tigiz och lilleman, plocka löv, kottar och kastanjer, ljuvligt!

Nä, jag får ta och resa på baken och hänga tvätt och dammsuga ........ m.m......
Ha en underbar dag kära ni.

Inga kommentarer: