tisdag, september 06, 2011

Tjena mittbena

Idag är det tisdag och jag har varit ledig sen igår. Riktigt skönt måste jag säga, särskilt när man vaknar på söndagen med förkylning och halsont. Men tro det eller ej idag känns det mycket bättre förutom det ovälkomna besöket av huvudvärken.
Min käre make har drabbats av nån magsjuka eller som jag tror av magkatarr! Krya på dig!

Det har inte hänt så mycket sen sist jag bloggade förutom att jag har varit så trött, trött och åter trött...... Tror det beror på vädret och omställningen till höst. Ja just det hösten, här hemma har vissa träd redan börjat få den där härliga höstfärgen på bladen, underbart!!

Snart dax för Halv åtta hos mig och sen Idol så jag säger på återseende och glöm inte att tipsa om goda maträtter ;)

Inga kommentarer: