söndag, oktober 16, 2011

En mysig helg

Hujeda mig vad kallt det har blivit! Från att för typ två veckor sedan vara sommarvärme till att nu ha blivit höst på riktigt, det är inte illa det.
En trevlig och mysig helg har vi haft. I fredags var det kalas hos ena systern som fyllde år och igår lördag var det middagsbjudning hos en kollega. Liam var hemma med barnvakt av finaste Tess och Henrik, tusen tack för hjälpen!
Det gick hyfsat bra men tyvärr så är han lite mammig just nu så lite ledsen och kinkig var han allt.
Men Taz och jag hade det trevligt och jag kan med gott samvete säga att jag slappnade av och bara njöt av barnledigheten. Vi behöver detta, att få umgås bara Taz och jag för det är inte ofta vi gör det. Men det får nog bli lite ändring på det tror jag.


Idag har det varit ett besök i Malmö hos mamma och det är alltid så mysigt att komma "hem", vill så gärna ha mamma närmare oss, kanske det blir så i framtiden, om jag får bestämma då förstås.


Nu nannar både sonen och maken så jag tänkte lägga benen i soffan och inta ryggläge och se om det finns nåt på den där dumburken att titta på så jag önskar er alla en fortsatt trevlig söndagskväll....!

Inga kommentarer: