Ledig hela veckan är jag, i alla fall från jobb. Måste plugga som attans för nästa vecka går jag ut på APU!
Ska ringa till mina handledare idag och boka in en tid för träff denna veckan, ska bli trevligt att träffa dom.
I helgen har vi firat Taz, han fyllde som nämnts tidigare år, 30 år minsann! Välkommen till "vuxenvärlden"
Tyvärr kan man nog säga så blev lilleman sjuk den dagen, han hade feber och mitt i allt på förmiddagen så rycker han till och tuppar av. Det blev till att ringa 112 och vi fick följa med in till barnakuten. Dom misstänker en lätt variant av feberkramp. Stackars gullungen! Han var trött och hade feber hela dagen men piggnade till under kvällen. Nu mår han bra igen så det var snabbt övergående.
Vi firade Taz trots allt, det blev en lugn kväll med nära och kära och vi tackar er som var med och firade.
Idag är det måndag och lilleman är fri från dagis så vi ska mysa hela dagen!
Det är sånt där mörkt väder ute och perfekt för mys....
Ha en underbar dag alla läsare....!
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar