fredag, oktober 07, 2011

Öroninflammation

Igår blev det då ett läkarbesök för lilleman och det visade dubbelsidig öroninflammation, så nu är det penicillin i 5 dagar. Hur nu det ska gå till det vet jag inte för det är ju omöjligt att få in det i munnen på han!! TIPS!!!

Idag är det åter dax att jobba, fem kvällar kör vi och jag har inte det minsta lust! Är trött och har huvudvärk för det har ju inte blivit mycket sömn denna veckan. Men det är bara att gilla läget och bita ihop!

Önskar er alla en riktigt trevlig helg!

Inga kommentarer: