Sitter hemma hos min goa´mamma och bloggar.
Vi har ätit middag här och nu har vi kvällsfika med glasstårta, kakor och godis, kan inte bli bättre!
Tigiz är på god bättringsväg utåtsett i alla fall, invärtes kan vi ju inte veta det nu. Han är fortfarande trött och vilar mycket men njuter att vara hemma.
Tänk att en cykelolycka kan ställa till det så här, bara för att cyklisten skulle komma fram just där Tigiz gick! Händelsen är polisanmäld då personens godeman ifråga inte vill kännas vid det som har hänt och heller inte arbetsledaren på det boende han bor på. Allt vi vill är att Tigiz blir bra igen och få igen de vi har och får lägga ut i sjukvård och rehabiliteringskostander. Känns som att det kommer bli en lång process, men vi ger oss inte i första taget!
Imorgon är det åter dags för praktik efter tre härliga lediga dagar! Går in i tredje veckan nu och sen äterstår det bara tre veckor kvar, trist!
Ha en fortsatt trevlig lördag. Kram på er.
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar