Kommer det ett bakslag följs det ofta av ett annat och så är det för oss just nu! Allt känns riktigt surt och man vill bara lägga sig och dra täcket över sig!
Varför?? Varför just nu?? Ja, det kan man aldrig riktigt få svar på! Men jag hoppas att det rättar till sig, snabbt!För hur mycket orkar man egentligen!?
Annars rullar det på här hemma. Tigiz är jätteduktig och går på alla fyra benen när han är ute, drar dock upp det skadade ibland för det blir nog lite för kallt om det. Han är pigg och glad och börjar nog tröttna på att vara stilla dygnet runt. Min lille Tigiz.....
Imorgon är det återigen dags för praktik efter två dagars ledighet och jag trivs fortfarande kanon. Det går dock lite trögare med pluggandet för tillfället, men jag har gett mig attans på att komma ifatt snabbt!
På måndag är det fjärde veckan och det börjar gå mot sitt slut, väldigt trist måste jag säga! Men mycket lärdom!
Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll.....
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar