lördag, november 05, 2011

Bra och dåligt

Nu har jag börjat min APU på Hospice och jag trivs jättebra! All personal är jättetrevlig och patienterna är go´a. Jag var rädd för att jag skulle ta med mig "jobbet" hem för det är trots allt döende patienter som är där men det gör jag inte, inte än i alla fall!

I torsdags hände det en riktigt tråkig incident med vår hund Tigiz, han blev påkörd av en cyklist och skadades allvarligt! Han fick flera frakturer på bäckenbenet och blev opererad igår kväll. Idag är han pigg och mår bra men springer bara på 3 ben. Men det var helt normalt så här dagen efter operationen och det kunde bero på att nerverna i benen var lite svullna.
Saknar han så in i norden och längtar tills han kommer hem igen.

Inga kommentarer: