tisdag, november 08, 2011

Tigiz är hemma

Tigiz är åter hemma igen och det är så underbart att ha han är. Gissa om han blev glad att få träffa oss när vi hämtade han!?
Nu är det en lång rehabilitering som väntar och tufft kommer det att bli! Men vi har gett oss attans på att det ska bli bra!
Första natten har varit hyfsat bra, lite orolig har han varit men ändå sovit bra. Han äter med god aptit men dricker nästan inget. Han har starkt smärtstillande plåster som tas av imorgon och så får han antiinflammatoriska tabletter. Sen har vi övningar vi ska göra med han flera gånger om dagen och så är det ständig tillsyn på lille Tigiz dygnet runt!
Oavsett om det är tufft eller inte så är vi så lättade över att ha han hos oss igen!

Inga kommentarer: