Herregud vad jag är dålig på att uppdatera!! Jag lovade att det skulle bli skärpning på detta och jag ber om ursäkt för så har det ju inte varit. Men jag kommer att skärpa mig.
Det har varit eller är lite turbulens i mitt liv just nu, inget jag vill gå in på, men det tar mycket av min tid och energi!
På jobbfronten är det som vanligt, jag jobbar kväll och trivs just nu bra med mina kolleger i alla fall. Har sökt lite jobb på sjukhuset men har ännu inte hört något.
Liam växer för fullt och är så duktig med allt. Det är så himla kul att se hans utveckling gå framåt.
Tigiz är återställd efter olyckan. Ska på rehab imorgon igen och då tas det ett beslut om vi behöver fortsätta eller om vi fortsätter hemma med något återbesök längre fram. Svårt att veta vad som är bäst för Tigiz men vi får se vad som händer.
Vintern tycks ha kommit till oss här nere också, inte riktigt kul tycker jag för nu vill jag att det ska gå mot våren och plusgrader.
Nä nu tackar jag för mig och säger på återseende....!!
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar