skip to main |
skip to sidebar
Då har dagen kommit då man tydligen ska vara extra kärleksfull. Kan man inte vara det alla andra dagar också!? Tycker denna dagen är lite väl överskattad men jag unnar alla en trevlig dag vare sig ni firar den eller inte!
På dagis är det Alla Hjärtans Dag fika i eftermiddag och barnen ska baka kaka som dom ska bjuda föräldrarna på. Ska bli spännande att smaka.
Så jag önskar Er alla en trevlig Alla Hjärtans Dag
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar