fredag, februari 17, 2012

Ja, vad säger man

Ibland är saker och ting inte så lätt! Det ska tas svåra beslut och stora beslut. Det ska tänkas fram och tillbaka innan man bestämmer sig och ja, det är ju inte alltid så lätt att bara besluta en sak!

Vårt arbetspass har kommit igång och jag jobbar hela helgen. både skönt och inte. Tycker just för tillfället att det är avkopplande att komma till jobb. märkligt kan det tyckas men så är det. Har goa´kolleger som är guld värda och dessa vill man inte förlora så det gäller att hålla hårt i dom. Dom är ju så mycket mer än bara kolleger, dom blir ens vänner också!

Två kolleger har fått barn, båda fick flickor så dom säger vi GRATTIS till. Söta små töser är det.
Blir man sugen på fler? Nja, jag vet faktiskt inte det! Får se i framtiden.
Vintern kom till Skåne långt om länge. Härligt men nu vill jag ha VÅR!!
Nä, tror jag måste göra mig redo för att hämta hem gullungen innan jag beger mig till lilla Agda så vi kan åka till jobb.
Ha en skön fredagkväll kära ni!!

Inga kommentarer: