Då pratar jag om våren! Vilket härligt väder det har varit idag, rena vårvädret med +10 grader!!
Hoppas bara att det håller i sig...!
Jag har i detta härliga väder haft lite egentid och varit hos frissan. Det är så himla skönt att få håret klippt och jag är supernöjd med min frisör. Jag är alltid nöjd när jag går därifrån. Man får huvudmassage och får sitta i en massagestol vid hårtvätten och dessutom får man kaffe/te eller annan dryck. Riktigt bortskämd blir man.
Imorgon är det dags för jobb igen och detta passet jobbar jag sju kvällar......! Fem ordinarie och två extra, men vad gör det när man jobbar med sina goa´kolleger.
Nä, nu är det lite mysdags innan det är dags att nanna.
Kram och god natt!
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar