måndag, augusti 06, 2012

Drömmar...

Måndag igen och jag har varit ledig, så himla skönt är det! Jag har gjort absolut ingenting idag, bara varit. Underbart!
Det var första dagen på dagis för lilleman efter semestern och det gick bra förutom att han hade varit ganska ledsen ett tag men det gick snabbt över. Han är nog ganska glad att vara tillbaks tror jag.

Tycker det är helt galet att Malmö Festivalen startar nästa fredag, vart har denna sommaren tagit vägen?! Nu har det ju inte varit något sommarväder direkt så det har ju också en inverkan på att det känns som att sommaren bara flög iväg, men det gör inte så värst mycket för jag älskar hösten....!
På tal om hösten så har jag bestämt mig för att njuta extra mycket av den och dess underbara färger.
Jag ska ut och fota mycket hade jag tänkt och ett besök till Skäralid blir det. Har aldrig varit där så det passar perfekt. En annan plats jag vill jag återvända till är Mön´s Klint, vi var ju där på semestern och det var så underbart vackert. Skulle kunna sitta på stranden en hel dag och bara njuta, njuta av havets vågor och se solen gå upp........ Drömmer mig bort en stund och njuter av bilder som passerar bakom ögonen.....

Med det säger jag god kväll......

Inga kommentarer: