söndag, augusti 12, 2012

Gott samvete

Efter en hyfsat lugn helg på jobb kan jag blicka fram emot en ny vecka med nya utmaningar!
Jag känner att jag har gjort det där lilla extra för mina vårdtagare denna helgen och det känns hur bra som helst, jag kan alltså med gott samvete sova inatt.
Arbetar imorgon också sen är jag fri på tisdag och då är det läkarbesök för lilleman som gäller och inköp av badbyxor för på söndag börjar gullungen på simskola - minisim. Ska bli kul faktiskt och jag vet att lilleman behöver detta och tror nog att han kommer att tycka om det.

Sommaren tycks ha kommit tillbaka för vilket underbart väder vi har haft ett par dagar nu.
Men det märks att det går mot hösten för det är inte samma värme som det var i Juli månad.
Men man ska ju njuta så länge det varar......

Snart är det pizzatime, japp det bli hämtmat idag, orkar inte laga någon mat. Dessutom kan det vara gott med lite skräpmat ibland.

Ha en skön söndagkväll....!

Inga kommentarer: