söndag, augusti 05, 2012

En härlig vecka

Jag har nu arbetat en vecka på dagtid och jag stortrivs! Det är så himla skönt att kunna vara hemma på kvällarna och få natta lilleman och nu när hösten kommer så börjar alla dokusåpor, det bara älskar jag att titta på och det kommer jag att kunna göra, tjohooo

Denna helgen är jag långledig, lör-mån, men jag jobbade extra igår vilket ger lite extrapengar.
Liam sov hos sin mormor och maken och jag fick egentid. Ett biobesök och middag på tu man hand blev det. Filmen Abraham Lincoln Vampire Hunter tittade vi på och jag tyckte den var helt ok. Hade kunnat se den hemma och sparat 250 kr men ett biobesök är alltid trevligt.

Idag blev det ett besök på Gislövs marknad. Vädret var lagom varmt och det var lagom med folk, därefter middag på IKEA. Ja, ni läste rätt, vi visste inte vad vi skulle äta så det blev IKEA.
Nu sitter vi i soffan och myser, lilleman sover gott bredvid mig så jag önskar er en fortsatt trevlig söndag.

Inga kommentarer: