fredag, oktober 24, 2008

Då var det fredag idag. Tycker dagarna bara springer iväg!! Hinner ju knappt blinka förrän det är en ny dag. Idag ska det förberedas inför middagsbjudningen imorgon. Vi ska fira mannen, han fyllde år den 22 oktober. Vi tänkte bjuda på purjolökspotatis och helstekt kotlett och till kaffet chokladkaka med lättvispad grädde muuumss..... Ha en bra dag så länge.

Inga kommentarer: