lördag, oktober 25, 2008

Vilket vackert väder det är idag, solen skiner. En skön höstdag :-) Jag bara älskar hösten och vintern. Så mysiga årstider. Idag bakas det för fullt. Chokladkaka står på receptet, mums. Igår förberedde vi till middagen, mannen stod och strimla potatis och jag stekte. Puh så varmt det blev!! Tittade även på Idol, veckans tema var som bekant ABBA. Gamla goda tider det hahaha... Kevin och Anna är mina favoriter och dom gjorde bra ifrån sig tycker jag. Loulou som fick lämna var även hon duktig. Synd att hon inte fick visa mer av sin sköna soulröst. Natten har varit hemsk!! Jag har haft så förbannat ont i rygg och fogar. Är så trött på denna värk nu! Men jag ser positivt på det ändå, det är ju inte så lång tid kvar tills bebisen tittar ut. Nä nu ska jag fortsätta med mina kakor :-)

Inga kommentarer: